Slutet av januari

I fredags var jag först nere på banken för jag såg att min lön hade gått in på mitt nya konto som den skulle så jag kontaktade tanten på banken och hon kontaktade min gamla bank för att avsluta mitt konto och få mina pengar överflyttade till nya kontot. Efter det åkte jag till Tina och Max och hälsade på innan jobbet. Max var så snäll så och låg i min famn ett tag och jag fick gosa lite, vilken go´unge!! Stannade kvar från 11.30-13.20 då det var dags att åka vidare till jobbet och göra början av mitt helgpass. Fredagen på jobbet gick lugnt förbi och det är lite småmysigt att jobba helger och speciellt kvällar tycker jag. Vi är bara 2 personal (ska bli 3) och det blir som sagt lugnare och mysigare.

Igår var det lördag och jag började 14.00. Hjalles mamma fyllde år så vi var upp till Köpis och köpte presenter och åkte till Agneta och Ola vid 11-tiden. De bjöd på baguetter att fylla med valfritt pålägg. Sen blev det ftuktsallad och grädde, mums! Strax efter kl. 13.00 åkte jag och Hjalle hem en sväng innan jag åkte till jobbet 13.40. Lördagkvällen på Smassen var den lika trevlig som fredagen och vips är det bara idag söndag kvar av mitt helgpass. Solen skiner och det är vackert väder ute. Snart är det dags för frukost här hemma.

Nu är det inte många dagar kvar på denna månad och snön har inte direkt kommit. Några flinor och vitt en dag men sen är det borta igen. Vart blev vintern av det här året måntro? För i februari börjar det väl ändå bli för sent för en riktig vinter?

Kommentarer
Postat av: Tina

Jag o Max tackar för besöket, alltid trevligt att umgås med dig.. :-)
Näe nån vinter verkar vi ju inte få.. på ett vis skönt men ändå lite trist också, speciellt för alla barn!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback