Unikt boende

Spännande och vackert boende



Synd bara att det ligger i Hofors...

Har börjat smygkika på hus på internet nu eftersom jag hoppas och önskar att detta år ska bli mitt år. Min tur att få fast tjänst. Får jag det känner jag mig trygg i att leta hus. På riktigt. Det känns roligt att titta :)

Jag får vänja mig sakta med att jag också en dag ska våga ta steget ur lägenhets-tryggheten och sköta om ett hus en vacker dag :)

För längtar efter hus det gör jag ju, mycket...*ler*

Helst vill jag bo i mitt kära Valbo. Även fast jag inte är uppvuxen här känns det som hemma. Likväl som Sandviken och det bådar ju gott . Synd bara att priserna är mycket högre här än i utkanterna. Hedesunda, Älvkarleby, Hofors och andra mindre ställen kan man få jättefina hus för lägre peng än om man vill bo lite mer centralt eller vad jag ska säga...

Kommentarer
Postat av: Tina

Det där huset har min barndomskompsi rustat upp, fast dem bor inte där nu. Jag o pappa var dit när dem rustade och det var ett väldigt annorlunda boende.. *ler*

Postat av: Sarah

de där gjorde dom om i nått sånt byggprogram. skitcoolt, men som sagt.. läget är ju inte så skitroligt kanske!

2008-01-03 @ 20:05:43
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se
Postat av: Sarah

ja visst!
lika betyg
svart man söker jobb..
vit kvinna söker samma..

vem får det i dagen sverige?
Katastrof!

2008-01-03 @ 23:23:19
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback