Carpe Diem



Nu har jag målat och skrivit lite på 3 av bokstäverna. Har inte riktigt hittat snitsen på textningen än då jag inte har något typsnitt utskrivet att ha som mall. Ska nog be att få låna datorn och skrivaren på Hjalles kontor...hihi!

Men såhär blev slutresultatet på första bokstaven - ska bli roligt att träna textning sen!

Var iväg till Bokia idag och köpte med mig nåra pennor hem som jag trodde skulle bli bra, men jag vill ha lite smalare udd till småpyssel som i den här storleken. Får bli en svängom till Clas Ohlson imorgon kanske :)

Ha en fortsatt trevlig lördagkväll!

Kram, Anna

Kommentarer
Postat av: Ullis/Leva på landet

Din kaffehörna blev jättefin. När du skrev på kaffekvarnen skrev du med penna då också? Det är ju bra när man kan skriva ut en mall på datorn och kalkera över. Det finns ju så många stilar att välja på. Har en skylt över som jag inte vet vad jag ska skriva på. Får kanske hitta på något i kväll så kan jag sälja den i morgon på loppisen. Din bokstav blev snygg. Tycker att du textat jättebra.



Ha en fortsatt bra helg!

Kram Ullis

Postat av: Jenny/ Jema Rose

SNYGGT C !!!



Jag tänkte försöka få tag på en smal VIT penna, det ska finnas...nånstans..!



Kram, Jenny



<3

2008-07-19 @ 19:56:37
URL: http://jemarose.blogspot.com
Postat av: GÅRDSROMANTIK

Ser att jag missat en massa spännande här! Så mycket fint du fyndat i den där ladan!

Korgstolen var ju rena rånet!

Bokstäverna kommer att bli jättefina.



Jag har en liten utmaningtill dig hos mig. Är lite nyfiken på dina svar.



Kram Maud

2008-07-19 @ 20:10:58
URL: http://havsviken.blogspot.com
Postat av: Siv

Hej där! Tack för kommentaren, roligt oxå att du gillar mina sminkväskor, fast det finns några som har dessa till andra ändamål oxå...jag syr både i linnefärg & vitt hör av dig till min mail så berättar jag ;-)

[email protected]

2008-07-19 @ 20:19:43
URL: http://vitspets.blogspot.com
Postat av: Annica

Visst är det svårt att få det bra i början men det är bara att träna på så får du in snitsen (fast det ser riktigt fint ut redan nu :)



Kram Annica

2008-07-19 @ 20:52:59
URL: http://lodahls.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback