Glädjeord

Någon som kallar sig Mallan har skrivit en jättegullig kommentar till mig som jag på något vis vill tacka för och säga att den gör mig jätteglad! Jag vet inte vem Mallan är men tydligen har hon följt mig här på bloggen ett tag vilket känns jätteroligt och något som är ännu roligare är att hon verkar uppskatta det jag bjuder på, även fast det bara är min vardag :)

Jag tycker verkligen det känns givande och väldigt skoj när människor finner inspiration i det jag gör, det var absolut inget jag trodde skulle hända så det kommer som en jätterolig överraskning och bonus med bloggandet!

Här kommer Mallans kommentar:

"Hej! Jag vill bara säga Dig att Du skriver vackert och ger massor av inspiration genom Din blogg. Jag har följt Dig länge, och måste alltid kika in hos Dig när jag sitter vid datorn. Tycker Du ska ta vara på Din talang ännu mer- att skriva, fota, pyssla och inreda- och kanske jobba med detta? Hoppas Du mår gott! //Mallan"

Du gjorde verkligen min dag Mallan och tack så mkt för dessa ord!! Jag skulle mer än gärna jobba med denna blandning av heminredning, fota, skriva och pyssla, det vore verkligen en härlig kombination! Eller rättare sagt mer än härlig- det vore toppen, det bästa! Tack för att du ger mig inspiration och tankar kring vad jag vill göra och hur jag kan utveckla mitt skapande som jag tycker så mkt om att hålla på med!

Sen läste jag en till kommentar här på bloggen ikväll. Den kommer från en Gunilla, tror det är sommarvikarien Gunilla på jobbet för hon skulle spana in min blogg :)

Kommentaren lyder:

"Vilken otrolig blogg du har. Tänkte bara ta en snabbkoll nu ikväll ....men ngn snabbkoll blev det inte. Fastnade totalt, snacka om inspirerande. (suttit snart i 2 timmar)
Vi ses ,
Kram Gunilla"

Herregud, tar människor sig verkligen tid från sin vardag till att sitta och titta in i min vardag, 2 timmar dessutom, helt ofattbart! Men roligt också förstås :). Du är inte riktigt klok Gunilla, men du får såklart vara här hos mig så länge du vill och tycker om det!

Min blogg ska vara ett mysigt stället dit man ska tycka om att gå *ler*

Nu får jag ju alltid massa härliga, glada, omtänksamma, rara och inspirerande kommentarer av alla er som tittar in och jag tackar hjärtligt för all härlig respons jag får, ni är så underbara allihopa!!!

Älskar att blogga!

Kram, Anna

Kommentarer
Postat av: Bodil

Hejsan!



hittade hit från andra bloggar.

Vad vackra ord du fått om din blogg, förstår att det måste vara himla kul att höra.

Vad jag har sett håller jag fullständigt med.

Ha en fin onsdag!

Förresten såg filmen Freedom writers på tv häromdagen och håller fullständigt med dig. Kanonbra film!

Kram Bodil på andra sidan plurret.

Postat av: Hannis

Håller fullständigt med om det dom skrivit!

Har sagt det förut men du har en otrolig energi med ditt pyssel.

Och det blir fint!

Så sug åt dig av allt beröm!



Kram Hannis

2008-07-23 @ 06:57:32
Postat av: Hanna i det stora grå huset

Oj , det måste verkligen kännas roligt att få höra så fina ord!

men klart att du får det, håller helt med tjejerna om att det är en mysig sida du har!



Ha en fin dag!

Kram Hanna

2008-07-23 @ 08:54:55
URL: http://detstoragrahuset.blogspot.com
Postat av: Ullis/Leva på landet

Instämmer med de andra. Du har ju en helmysig sida med många härlig bilder o mycket pyssel. Visst blir man glad att det finns så många andra här ute som gillar det man skriver o visar. Det trodde man ju inte när man började blogga.



Ha en riktigt skön dag!



Kram Ullis

2008-07-23 @ 10:21:03
URL: http://levapalandet.blogspot.com/
Postat av: Maria/Vitating

Hej Anna!

Goaste du!! Din blogg är verkligen jättemysig, så sug åt dig! Precis så där glad gör du mig med dina vackra, rar ord! Tusen tack du är en pärla! Känns jättekul att jag kan inspirera någon med mitt hem :-) Symaskinsbordet jag har har vi sprutlackat vitt o bytt ut skivan mot en ny som vi gjort efter gamla mått o med samma urfrästa kant runt. Hoppas du hittar dig ett!



Stor kram till dig!!!!!

Maria

2008-07-23 @ 10:23:06
URL: http://www.vitating.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback