Min nya läshörna!


Kan ni tänka er att jag fyndade den här underbara korgstolen i vitt och nött för bara 25:- i
Anna-Lenas fyndlada!!! Jag kan knappt förstå det själv, är sååå glad för det är precis en sån jag velat ha :). Världens bästa fynd!!

När jag och Jenny kom hem till mig igen blev det pyssel med stolen och tillsist hittade jag den perfekta platsen i hörnan bakom mina soffor. I bakgrunden kan ni skåda dörren jag fyndade hos Anna-Lena förra veckan. Lade en pläd över stolen så det blir lite mjukt och mysigt att sitta ner och den vita kudden med rosmotiv har jag köpt på Tradera för ett tag sen. Min vita träback fungerar numer ypperligt som tidingslåda för här ser ni min nya läshörna!! Här ska mysas många kvällar...hihi!!

Men fyndandet tog inte slut efter stolen, kunde ju inte motstå de här vackra spegelbrickorna för 5:-/st!
(Klicka på bilderna så blir det större)



Det hör söta vita locket med härlig patina fick också följa med mig hem för en tia!


Jenny och jag besökte också en affär som heter Owe Jansson och ligger här i Valbo. Hade presentkort här och hade 131:- kvar på det så jag shoppade ju det mesta gratis :)

Där fick det här fina stenhjärtat följa med mig hem för 49:-. Tänker mig vatten i hjärtat samt rosenknoppar, låter väl ljuvligt!


Samt några svarta smidesbokstäver som jag ska "pyssla till"! Närmare bestämt 7 st.


Samt några servetter med kronor på till framtida decoupagepyssel!


Den hör söta lilla glaslyktan norpade jag också åt mig, 8:-


Kram, Anna

Kommentarer
Postat av: Annica

Vilket fynd...25 spänn för den fina korgstolen. En sådan står högt upp på min önskelista!!! Min farmor har en jättefin som jag sneglat på i många år och letat efter en likadan... Men nej, den dyker visst inte upp i min närhet...



Härliga fynd i övrigt oxå!



Kram Annica

Postat av: Annica

Hoppsan, skrev visst fel URL...här kom den rätta!



Kram igen

Annica

2008-07-18 @ 16:16:24
URL: http://lodahls.blogspot.com
Postat av: Maria/Vitating

Hej goaste goaste du!

Förstår inte att det finns såååååå rara människor som man inte ens har träffat, du är en härlig bloggvän! Du ger alltid så fina kommentarer och är en trogen läsare av min blogg, tack tack!!! Sååå mysig läshörna :-) Korgstolen, vill ha!!!!!! Blev inspirerad oxå till att gå ut o måla min träback jag har (likadan) som jag så länge tänkt!



SMACK! (puss)

Maria

2008-07-18 @ 16:52:13
URL: http://www.vitating.blogspot.com
Postat av: S o F

Hej igen Anna!



Va kul att du tittade in till mig o lämnade kommentar. Men herregud vilka fynd du gjort idag! Vilka bra priser!



Jag är helt värdelös på att fynda på loppisar och liknande. När jag handlar blir det nästan bara nytillverkat (se mitt inlägg för dagen om du har lust).



Grattis till din fina, ofta uppdaterade blogg!

Kul när det ploppar upp mycket nytt på Inredningsbloggar.se att kika runt på.



Kram!



2008-07-18 @ 16:58:09
URL: http://2bloggen.blogspot.com
Postat av: Fröken Fräken

Fullt med finfina fynd som vanligt!! Det såg ut som en mysig och härlig läshörna, och det var ju verkligen ett fyndpris på den fåtöljen!!



Själv har jag också varit på loppisäventyr, och fyndat så pass mycket att jag var tvungen att ringa "hämtservice", dvs min bror som nu börjat inse vad det innebär att numera nästan bo granne med mig.. ;-) Hittade en liten minibyrå, som jag ser fram emot att måla vit och köpa några söta knoppar till, en korg (redan vitmålad), en stor rund stenbricka och två stora krukor med fat. Jag som inte aaaaalls hade något att pyssla med innan; sy kuddar, nya gardiner till köket, baka m.m.



Hoppas att du får en fortsatt trevlig fredag!

2008-07-18 @ 17:08:34
URL: http://tusenideer.blogspot.com
Postat av: ninni

Men du va fint det vart med korgstolen,vilket superfynd.

Anna du kan komma o hämta lamkjolen när du vill,jag satte mig o sydde en alldeles ny till dig idag.

ha det gott

ninni

2008-07-18 @ 17:10:19
URL: http://mormorelsie.blospot.com
Postat av: Lotta

Vilka underbara fynd! Har också fyndat lite!



kram, Lotta

2008-07-18 @ 17:10:49
URL: http://lottaspace.blogspot.com
Postat av: Hem och Lyckas Mia

Jösses vilka fynd, särskilt stolen då! Skoj med såna priser, man blir ju så nöjd. kram!

2008-07-18 @ 17:31:51
URL: http://hemochlycka.blogspot.com
Postat av: AnnaKarin

Eh, ja, du har då verkligen gjort fynd! Kanske man får gå på kurs hos dig :) Ha det så gott så länge!

2008-07-19 @ 21:28:52
URL: http://lantligt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback