Morgonens första...

...bjuder på denna bild:

Igår köpte jag även de här två volangdynornaTrivsamt i Sandviken. Jag som varit ute efter volangdynor en längre tid men det har ju förbanne mig inte funnits nånstans, har bara sett vanliga dynor överallt! Men så igår, äntligen är jag ägare av 2 st vackra.

Har även vunnit 2 st till likadana på Tradera för en lite billigare slant, så då har jag sen 4 st för bord m. 4 stolar, perfekt!

För övrigt:
Jag är ledig idag och hela helgen, solen skiner, jag är uppe med tuppen och har heeela dagen till förfogande, ska göra mkt skoj idag och träffa trevliga mäniskor, sola, njuta på balkongen och bara vara, kanske pyssla lite. Bäst av allt är att jag har sol hela dagen lång på min balkong! Får till och med avnjuta solnedgången, den ni är inte illa *ler*

Dagen kommer bli perfekt!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Vilket härligt humör du har idag. Alltid kul med positiva människor. Jag ska ha en hel dag med barnen. Fint det blev med dynorna.

Kram Lotta

Postat av: Camilla

Fina stolsöverdrag du hittat!

Låter som du har en underbar dag framför dig! Energin smittar av sig! Tack!

Kram Camilla

2008-07-25 @ 09:18:17
URL: http://www.graadskan.blogspot.com
Postat av: Fröken Fräken

Jag blir på än bättre humör bara av att läsa ditt inlägg. Känner precis den där härliga förväntan i kroppen när man har många roliga saker framför sig och njuter av allt!



Det känns som om det har vänt för mig nu efter drygt två dagar när jag bara känt mig vissen och orkeslös. Tog en lång cykeltur igår för att trötta ut mig och har sovit så gott hela natten. Då känner man sig på topp igen!! Jag är väldigt känslig för att inte få tillräckligt med sömn.



Jag borde ta mig lite tid att sitta på balkongen också. Piffar och flyttar ut ännu mera blommor, även mina vanliga innekurkväxter åker dit på sommarlov och stortrivs. Men sitter där gör jag inte så mycket. Får bli ändring på det.



Fin hylla som du fyndat, och den gröna korgen var ju mumma! Har inte sett någon liknande tidigare, så det gjorde den extra fin!

2008-07-25 @ 09:49:29
URL: http://tusenideer.blogspot.com
Postat av: Ullis/Leva på landet

Vilken tur du hade som hittade precis likadan som du köpt på Tradera. Är också på jakt efter sådana, men jag får leta vidare. Härligt att få vara ledig en sådan här underbar dag. Här är det stranden som gäller om en stund. Blir nog en lättlunch hemma först.



Ha en bra helg!

Kram Ullis

2008-07-25 @ 10:45:10
URL: http://levapalandet.blogspot.com/
Postat av: Anna-Lena

Vilka fina stolsöverdrag! har försökt sy såna till mig själv, men det blev inge vidare.........

Välkommen in idag. Hittade ett rätt roligt bord igår som jag ställt ute i ladan. Det är lite rangligt men jag gillar det. Annars är det väl inget nämnvärt som kommit fram. Hittade ett hel kartong med skitfula mässingslampetter.

Kommer det nån övervintrande gammal pizzeriaägare -från 80-talet, så hugger han dom på stört.......



Vi ses!



KRam-KRam

2008-07-25 @ 10:53:59
Postat av: Anna-Lena

Vilka fina stolsöverdrag! har försökt sy såna till mig själv, men det blev inge vidare.........

Välkommen in idag. Hittade ett rätt roligt bord igår som jag ställt ute i ladan. Det är lite rangligt men jag gillar det. Annars är det väl inget nämnvärt som kommit fram. Hittade ett hel kartong med skitfula mässingslampetter.

Kommer det nån övervintrande gammal pizzeriaägare -från 80-talet, så hugger han dom på stört.......



Vi ses!



KRam-KRam

2008-07-25 @ 10:54:50
Postat av: Tina

Tjingaling!!

Har du inget för dig och vill sola och bada lite så är du välkommen hem hit vet du!!!

2008-07-25 @ 10:55:03
URL: http://tiniwinisen.blogg.se/
Postat av: Martina

Det där var fina dynor! :-)



Kram!

2008-07-25 @ 12:27:59
URL: http://www.marreshorna.blogspot.com
Postat av: Jenny/ Jema Rose

SÅ fina dynor ! Jag tänkte försöka mig på att sy egna faktiskt...hur det nu ska gå..?



Idag ska jag nog måla lite, i helgen hoppas jag på lite bad i havet..!



: )



Kram, Jenny



<3



TREVLIG HELG !

2008-07-25 @ 12:36:34
URL: http://jemarose.blogspot.com
Postat av: Melinda

Oj, vad det låter som en härlig dag du har framför dig. Du vet konsten att njuta av dagen du :-).



Hoppas att du fortsätter att njuta av sommaren och allt som gör livet värt att leva.

Kramisar i massor



Melinda

2008-07-25 @ 14:12:15
URL: http://b.migoalice.se
Postat av: Ulrika

Anna, Anna!!! hur hinner du med allt!? skicka lite energi hit ner till mig är du snäll!! en STOR boost skulle jag behöva!!!



Blev jättefint med kjolarna på dina stolar!! och hitta 2 på nätet?!!! inte illa.



Din balkong.....där skulle jag gärna sitta och njuta av allt det vackra!!....så fint!!! ska bli spännande att se vad du hittar på med hyllan! som för övrigt blev perfekt där!



Låter som en fullspäckad och rolig helg du har framför dig! Njut och ha det gott vännen!!



Kramar, Ulrika

2008-07-25 @ 14:41:55
URL: http://www.englahemulrika.blogspot.com
Postat av: Linda/Småglädjen

Vilka fina stolsdynor du hittat!



Njut i solen, det är du värd! Kram Linda

2008-07-25 @ 17:17:17
URL: http://smagladjen.blogspot.com/
Postat av: Hem och Lyckas Mia

De var verkligen fina! kram

2008-07-28 @ 16:21:55
URL: http://hemochlycka.blogspot.com
Postat av: Gunilla

Hej hjärtat. Visade din blogg för våra arb.kamrater och en viss herre tyckte du hade gjort fina "piskor"!!! Vilken association va.... De tyckte förresten att din blogg var fin. Vi syns imorgon på jobbet.

Kram

Gunilla

2008-07-29 @ 15:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback