Nytt pris

På mina smidesbokstäver!

Passa på att köp nåt vackert till en vän eller varför inte till dig själv!

Du kan välja mellan att få en bokstav med färdig text på eller välj att skapa ett eget! Det kan vara barnets namn, doptext, något vackert och passande till en vän, favoritcitatet, ordet, ordspråk eller dikt, huvudsaken är att du får bestämma!

Jag gör det personligt just till dig!


Smidesbokstäver målade i vitt med svart text. Storlek ca 16 x 12 cm.

Förr: 99:-

Nu: 79:-

(frakt tillkommer)

Är du intresserad?  Skriv en kommentar i detta inlägg eller mejla mig på:  [email protected]

Kommentarer
Postat av: Ullis/Leva på landet

Jag skule också behöva ha tag på lite gamla papper att slå in saker i, var har du hittat det? Ditt ljus och tvålen blev så fin. Hittar jag någon bra penna hör jag av mig. Vilken tjocklek är det på den du har nu? Du kan ju också prova att lägga ut bokstäverna på Tradera om du vill.



Ha det bra!

Kram Ullis

Postat av: Linda

Halloj!!!

oj vilken otrolig värme.. jag som knapt badar i sverige låg i hela dagen i går såååå skönt...

hoppas du har en skön helg...

kram linda

2008-07-27 @ 11:29:34
URL: http://nostalgiochrosor.blogspot.com/
Postat av: Hannis

Skrattar gott åt dina sopäventyr.

Är glad att jag inte är ensam om att smyga i soprummet kan jag säga =))

Jag vill beställa en bokstav av dig!

Ett C för Carpe Diem.

Ska jag maila?



Kram Hannis

2008-07-27 @ 18:52:46
URL: http://www.hannishem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback