Smidesbokstäver till salu



Vimålade smidesbokstäver!

Passa på att köp nåt vackert till en vän eller varför inte till dig själv!

Du kan välja mellan att få en bokstav med färdig text på eller välj att skapa ett eget! Det kan vara barnets namn, doptext, något vackert och passande till en vän, favoritcitatet, ordet, ordspråk eller dikt, huvudsaken är att du får bestämma!

Jag gör det personligt just till dig!


Smidesbokstäver målade i vitt med svart text. Storlek ca 16 x 12 cm.


Nu: 89:-

(frakt tillkommer med 33:-)


Har bestämt mig för att sälja lite smidesbokstäver jag målat vita (har varit svarta) och textat på. Säljer nu bla denna bokstav, C. Om ni har önskemål om annan bokstav samt eventuellt önskemål om personlig text på en bokstav så är det bara att fråga, jag målar gärna och textar efter önskemål samt beroende på om bokstav finns på lager. Man kan även beställa de bokstäver som inte har bild. Storlek ca 16 x 12 cm.

Exempel:
nr 2. "2...som i Du och jag"



A... som i Amor vincit omnia, Angel
B... som i beautiful
C... som i Carpe Diem

D... som i du & jag, drömma,
E... som i evig
F... som i fånga dagen, fantastisk
G... som i glädje
H... som i harmoni
I... som i
J... som i
K... som i kärlek

L... som i längtan, lycka
M... so
m i
N... som i njuta

O... som i
P... som i pussa
Q... som i
R... som i ros

S... som i skapa
T... som i tindra
U... som i underbar
V... som i välkommen
X... som i
Y... s
om i
Z... som i
Å... som i
Ä... som i älska

Ö... som i önska

Vill du göra en beställning kan du göra det via en kommentar i detta inlägg eller skicka ett mejl till mig på :
[email protected]

Kram, Anna

Kommentarer
Postat av: Lexie

snyggt :)

Postat av: fanny

Jag behöver hjälp med att välja vilken frisyr jag ska klippa mig .. och jag har sån beslutsångest.

Skulle du kunna hjälpa mig? har 3 alternativ på min blogg.. Skulle vara jätte snällt om du hjälpte mig!

2008-07-25 @ 19:07:13
URL: http://thelifeoffanny.blogg.se/
Postat av: Lotta

Fina bokstäver du gör!! Kanske något för mig i framtiden.

Kram Lotta

2008-07-25 @ 19:26:36
URL: http://mittlivplandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback