Ensammen

Jag kom hem ca 20:15 ikväll efter att ha spenderat eftermiddagen/kvällen efter jobbet hemma hos mamma och pappa med loppis, trädgårdsliv och mat :)

Jahapp då var det första kvällen, mot natten som jag är själv på ett tag. Hjalle sitter väl fortfarande på planet till Charlotte, North Carolina USA, typ alldeles ovanför Florida på kartan :). Men som sagt tycker jag ändå att det är lite skönt att få vara själv några dagar (se 1 vecka) och bara rå om mig själva och få längta lite efter min älskling :). Att längta är en smått härlig känsla ändå på nåt vis *ler*.

Har som sagt inga speciella planer för veckan, mer än att ta dagen som den kommer. Vädret skulle tydligen bli lite mer ostabilt och kallare i veckan vilket inte ställer de bästa förutsättningarna för mitt balkongmys med sol, musik och läsning, men, men! Det kan ju vara tillräckligt varmt och soligt ändå för det :)

Igår var det söndag och jag var på 1-årskalas hos Ebba eftersom hon fyller hela 1 år idag, GRATTIS till stora tjejen!!!

Idag har jag som jag kände på mig imorse suttit en hel massa tid framför datorn på jobbet. Har uppdaterat och kopierat upp massa vikariehäften med tonvis av viktig införmation som de ska få när de kommer och ska jobba hos oss i sommar. En hel del som ska fyllas i i form av ny information, ta bort gammal icke aktuell info och sånt. Tar tid. Imorgon är jag köksa och jobbar i köket hela dagen. Onsdag är utbildningsdag + personalmöte och torsdag är sista arbetsdagen!

Ha en fortsatt trevlig kväll mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Ebba.

Tack så jättemycket för alla fina paket & för att du kom igår!!!

Massor med pussar!!

2008-06-09 @ 22:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback