Hoppetossar!

Här kommer lite bilder från i fredags då vi var samlade hos mamma och pappa hela gänget!






Framåtvolten-bildbevis :)


Här är jag så koncentrerad att jag ser livrädd ut...haha! Synd bara att syrran inte lyckades fånga landningen på bild, för jag lycklades faktiskt med volten och landningen, vilekt det inte ser ut som här..haha!


Jaja, ibland får man snilleblixtar; "undrar om jag kan stå med fötterna petandes rakt ut?". Vi testade! Och jodå, det gick, men balansen var det sisådär med :)




Här är tankeverksamheten igång, vilka blommar ska matchas med vilka, i vilken kruka ska de petas ner i...hmm??


Här testat vi en klockmalva, hmm...ja kanske den blir bra :)


Den tar vi, i med jord och vips så väntar vi bara på att den ska blomma..hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback