Jag tror jag längtar en aning

Idag ska jag på söndagsloppis på "Spiken" och sen blir det städning här hemma för imorgon kommer ju Hjalle hem och då vill jag att han ska tycka det är såå skönt att få komma hem! Och är det lite städat, diskat, undanplockat och inga dammtussar som syns så känns det ju ännu bättre att komma hem!

Ska nog byta sängkläder också så han kan slänga sig och vila i en alldeles nybäddad säng för jag är helt säker på att han är helt slut när han kommer hem...hihi!

Ååhh...jag tror jag längtar en del efter honom nu när 1 vecka gått *ler* Tänk att få läga armarna om min älskling och få världens kram och puss! Sen ska jag nog bara ligga bredvid i sängen och kramas länge!

Önskar er alla en härlig söndag!

Kram, Anna

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack för dina goa kommentarer! Håller med dig, allt ska ske med måtta! Skönt att han kommer hem idag, förstår att du har längtat! Har inte varit runt på bloggarna på några dagar..och hade missat en del här med, såg jag! Såå söt igelkott, jag älskar djur...å igelkottar är ju så underbara! Jättefin stol samt andra fynd du har gjort!



Ha en skön sön nu med "gubben"! Kram Linda

Postat av: Jenny/ Jema Rose

Åååh...vad mysigt det låter!



: )



Hoppas du fyndar på loppisen, vilket du säkert gör, du brukar ju hitta så mycket fint annars!



Kram & ha en skön Söndag!



/ Jenny



<3

2008-06-15 @ 11:48:36
URL: http://jemarose.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback