Lite nytt

Igår låg det ett paket på köksbordet när jag kom hem. Jag kunde inte alls gissa mig till vad det kunde vara. Men när jag öppnade det kom jag ju ihåg att jag vann auktionen på den här söta stjärnan på Tradera alldeles innan jag åkte på semestern! Det är så gulligt :)


Ute på balkongen har det också hänt litegrann. det börjar blomstra mer och mer!


Men nu har det regnat så blommorna är alldeles genomvåta! Var tvungen att gå ut och hjälpa dem få bort lite vatten ur krukorna så de inte går och dör i vattensjuka!

Ha en härlig lördagkväll ni söta därute!

Kommentarer
Postat av: anki.

Åh vilken söt stjärna!! Nån liknande skulle jag vilja hänga vid Ebbas säng!

Postat av: Lilla huset på prärien

Så fiiin!

2008-06-28 @ 22:25:20
URL: http://lillahusetpaprärien.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback