Loppis och Madame Nyberg

Jag har tagit mig en tur till loppisen på Spikfabriken idag och det var inte så mkt folk som stod där idag men några små fynd gjorde jag :). Här har ni tjejen som alltid kan fynda...hihi!

* Vit kakform i porslin 5:-
* 2 st handdukar 10:-

När jag var på väg hem stannade jag till på Madame Nyberg som turligt nog hade lite söndagsöppet idag:)
Jag hittade mycket fint, men bestämde mig för några smågrejer att ta med hem. Allt inslaget i en vacker papp-påse med liten blomma på, nu tar vi en kik!


De här fina sakerna köpte jag av Anna-Lena!

* Galge 39:-
* Jättefint kuddfodral med krona-tryck som hon hade tryckt själv 79:-
* 2 fina ljushållare i olika längder, 18:- (kort), 21:- (lång)


Vóila!!! Så här fint blev det med kudde i fodralet, såå nöjd med mina köp!!

Du har så himla myket fint Anna-Lena och det är alltid lika trevligt att komma in till dig och hälsa på :). Nästa gång du läser bloggen får du gärna slänga in ett "hej och hallå" så jag vet att du varit här...hihi!!!

Kram, Anna

Kommentarer
Postat av: GÅRDSROMANTIK

Vilken snygg och välgjord kudde!



Kram Maud

Postat av: Linda

Hej

otroligt va du fyndar hela tiden... ;)

Jag såg din fina ljusblå stol, jag funderar på att måla mina jag målade vita för ett par år sen i ljusa olika pasteller.. Skulle vilja ha ett ala Leila kök...

Kul att du svarade på utmaningen.....

Kram Kram linda

2008-06-15 @ 18:03:37
URL: http://nostalgiochrosor.blogspot.com/
Postat av: Hannis

Jädrans vilken energi du har!!

Backen kommer att bli kanon tror jag=))

Och fyndat har du gjort igen!



Fick lite energi nu när jag såg ditt målande,kanske ska ge mig på vågen jag köpte.



Kram Hannis

2008-06-15 @ 18:25:23
URL: http://www.hannishem.blogspot.com
Postat av: Mia

Wow, superfint! :)

2008-06-15 @ 21:53:13
URL: http://thelifeofmia.blogg.se/
Postat av: Jenny/ Jema Rose

Vad var det jag sa...att du säkert skulle fynda idag..!



Superfina saker du hittade ju!



: )



Kram, Jenny



<3

2008-06-15 @ 22:22:13
URL: http://jemarose.blogspot.com
Postat av: ninni

hej

vilka fina fynd du har gjort,kudden var ju jätte fin.

Ska ochså till tant elvira på onsdag jag ska väl köpa något roligt tänkte jag, jag ska även leverera lite aleo vera krämer som jessica har beställt av mig.

vi kanske ses då om vi har tur.

ha det gott

ninni

2008-06-16 @ 11:13:49
URL: http://mormorelsie.blogspot.com
Postat av: Anna-Lena

Hejsan!

Nu har jag äntligen lärt mig hur man skickar kommentarer. Är urusel på sånt här......

Jättefin blogg du har.

Jag har en blogg-halvtimme varje morgon innan jag öppnar butiken och då är du med på listan.........såklart!

Kram-Kram

& ha en solig dag!

2008-07-07 @ 12:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback