Tack Till Jema Rose!

Utan hennes skicklighet att designa vackra bilder hade jag inte kunnat få denna ljuvliga tavla samt kruka som nu så vackert pryder en hylla i vardasgrummet! Ramen är inhandlad på loppis, precis i det shabby-chic stuk den är i nu. Den vita ramen till höger i bild är ytterligare ett loppisfynd som från början var mörk, men som jag målat vit. Till vänster i bild skymtar min första fågelbur, inköpt på Fullerö Handel i Uppsala. Inuti har jag placerat en liten pippifågel och dess bo som är köpt hos en lokal blomsterbod.

Kommentarer
Postat av: Fröken Fräken

Visst är det roligt när man får hjälp av fellow bloggers? Man kan fråga om nästan vad som helst och få svar på det!! Ramen och bilden passade ju perfekt ihop!!

Postat av: GÅRDSROMANTIK

Så vackert det blev - jag har samlat massor av Jemas tips för framtida bruk!



Hon har så mycket vackert.



Kram Maud

2008-06-01 @ 10:32:30
URL: http://havsviken.blogspot.com
Postat av: Jenny/ Jema Rose

Vad gullig du är vännen !!!



Blev verkligen bra : )



Jag har återigen problem med bredbandet, nåt problem med IP-adressen tror jag...



MÅNGA kramar från Jenny



<3

2008-06-02 @ 16:21:22
URL: http://jemarose.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback