Snabb-loppis

Idag efter utbildningsdagen åkte jag ner en snabbsväng på stan och gick på 2 loppisar. Hittade en jättefin stor duk i bomull och lin för 30 pix!!! Den blev det såklart!


I mitt köksfönster blommar Hibiskusen för fullt, den är såå fin att titta på. I min vitmålade gamla låda står även min nätgås som köpte på Tradera, den gillar jag jättemkt!


Var hem till mamma efter jobbet och slipade bort lacken på mitt nya balkongbord, imorgon blir det till måla första gången. Stolarna får anses färdiga nu, snart får jag ta min uppfräschade balkong-grupp hem! Längtar tills jag får gör fint på balkongen. Bara en snygg matta som fattas nu.

Mamma och jag var hem till
syrran och Anders en sväng på sena eftermiddagen. Mamma hade gjort myggfönster att sätta i sovrummet där de har ca 28 grader, vääldigt varmt!

När vi kom hem igen blev det några varma mackor var och sen åkte jag hemåt! Hjalle och jag har precis varit på Coop och handlat och vad ser jag där om inte min vackra lykta jag fick av min hemliga vän på VitaGåvor-swapen! Så alla ni som tyckt att lyktan varit fin kan nu köpa en egen på vår allas Coop, bra va :)

Kommentarer
Postat av: Fröken Fräken

Ja, jag tyckte att det var ett så härligt somrigt tyg så det var jag ju tvungen att köpa. 7 kr är ju en lagom summa dessutom. Det ska bli kuddar - jag har redan ändrat om bland kuddarna i sofan, det blev lite för plottrigt tycker jag. Tur jag ska på ikea och kan köpa mer innerkuddar. undras om man kommer att få plats att sitta i soffan snart?..



Fin duk, den där kommer ju att passa in var som helst.



En fortsatt härlig dag önskar jag dig! (såg en till igelkott igår kväll! Jag stannade naturligtvis och såg till att den trippade säkert över gatan!)

Postat av: anki.

Halloj! Ska vi åka å hälsa på Sandra nån dag? Hur ser din kommande vecka ut? Ja kan väl lite när som, inte måndag förstås...

2008-06-05 @ 09:39:06
URL: http://ankibjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback