Bäst och Pest

Jag har tagit emot en utmaning från tjejen som har bloggen Lilla Blanka. Den går ut på att visa vad man gillar bäst i sitt hem samt vad man inte gillar! Ska bli roligt!

Bäst
!
Hos mig är det nog ändå vardagsrummet jag gillar allra mest. Det är där jag/vi spenderar mesta delen av vår tid för lugna stunder och det är nog i just det rummet jag pysslat mest för att få till det så bra som möjligt. Och det är det här rummet jag är mest nöjd med, det är så ljust och fräscht och solen strilar in genom de stora fönstrena när det är solsken ute och det är härligt!
image1069
image1068

Pest!
Allra hemskast (se pest) i min lägenhet är helt klart tapeterna i vårat datarum...knallröda riktigt bläiga tapeter....
Blä, usch och fyy!!!
image1070
Om det finns nån annan som känner sig sugen att anta utmaningen så skickar jag härmed den vidare till den som känner sig manad! Lämna gärna en kommentar om ni antar utmaningen så jag kan hälsa på i er blogg och se vad ni rankar som bäst/pest hemma hos er!

Kommentarer
Postat av: Stina

Åh, vad nyggt du har det. Ser riktigt ut som Laura Ashley-stilen.
Kramis

Postat av: Carina

Nämen, en helt ny blogg för mig. Nu måste jag spana runt hos dig :) Det lilla jag sett är super.

Kram Carina

2008-03-25 @ 15:12:39
URL: http://angelniviitt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback