Dagens Bästa

Idag tog jag mig ut på en 2 timmars solskenspromenad. Gick iväg 10:45 och var hemam igen ca 13.00 (efter ett kort stopp på MIO). Det var såå härligt och jag log för mig själv mest hela tiden för att det var så fantastiskt underbart väder idag! Pippina i träden kvittrade och solen värmde mina kinder, wonderful!

Jag gick rundan runt mitt kära och vackra Mackmyra och det finns så många vackra platser att slå sig till ro på där, det är verkligen en rofylld oas tycker jag, jag älskar stället! När jag kom till bäcken såg jag att snön hade smält bort och solen torkat ena sidan av bänken vid bordet. I och med det passade jag på att sätta mig en stund och njuta av den porlande bäcken, solen som glittrar sig i vattnet och höra fåglarna kvittra. Jag vände upp mitt ansikte mot solen och där satt jag ca 20-30 minuter och bara njöt. Inga människor (jo kanske1 eller 2) var det som gick förbi, det var så lugnt och harmoniskt, dagens bästa upplevelse helt klart! Våren är här!
image1099
image1096
image1097image1098


Kommentarer
Postat av: Jenny

Gud va härligt det ser ut!!! =))

Postat av: Nettan

Va duktig du är att fotografera. JGA var åxå ute och promenera i solen i går, hade förstås vovven me mig. Så man fick ju stanna ett x antal gånger. Men skönt var de. Ha de bra. / Nettan

2008-03-28 @ 11:02:49
URL: http://Sessa69.blogg.se
Postat av: Sandra

Alla de här bruken vi har är underbart vackra! Vi var till Mackmyra med turistbyråerna förra året, otroligt fint! Loppistripp en lördag tycker jag vi planerar in! Jag kan nog när som så det är bäst att ni bestämmer nåt :)

2008-03-29 @ 08:33:22
URL: http://sanderstedt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback