Fy och ve! Tvi, tvi, tvi!!!

Hittade bruna äckliga mjölbaggar (tror jag det är) i mitt skafferi idag...huuuaaa va äckligt! Rensade ur ALLTING ur mitt skafferi, torkade och kastade sen 5 kassar grejer. Så här såg det ut med alla skafferigrejer på fel plats: STÖK! (Kan ju tillägga att jag precis varit och storhandlat och hade en hel del varor i lager)


Sorterade sen alla skafferivaror i de glasburkar jag hade. Måste köpa flera, och större. Men nu ska jag väl banne mig känna mig säker från de där monstren som förpestar min aptit!


Idag efter jobbet åkte jag hem till mamma en sväng. Vi babblade på ett tag, sen var jag sugen att åka en sväng till Dollar och tänkte som sagt var stanna till på Willy´s och storhandla lite, så det gjorde vi!

Köpte den här brödgömman i vit porslin, engelsk stil på Dollar:
image975

Kommentarer
Postat av: anki.

Men vilken fin brödgrej!!!

Jag har också köpt lite såna där burkar till skafferiet nu, blev lite nojig efter att du pratat om mjölbaggarna!

Postat av: Tina

Mindre roligt att hitta på otäcka djur bland matvarorna, men det var ju bra att du fick städat i skåpet på samma gång.. :-)

2008-03-13 @ 08:11:58
URL: http://tiniwinisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback