Pysselmani!


Ja, helgen kan sammanfattas med 2 ord: PYSSEL och MANI!!
Jag har målat och gjort några påskägg lite tjusigare än vad de var från början kan man säga. Jag har även målat ett loppisfynd samt gjort egna tavlor av bilder jag sparat från internet och sen skrivit ut på skrivare. Jag blev så nöjd med allting och det det är såå roligt att pyssla! När jag väl satt igång kan jag bara inte sluta - jag bara fortsätter och fortsätter ända in på sena nattimmar :).

Mitt pyssel i bilder:
image1012
**********

Det hela började med att jag införskaffade mig ett par ägg, som sen kom att bli några flera när jag upptäckte hur roligt det var! Jag målade alla ägg vita med färg jag hade kvar sen jag målade mina kökshyllor. När färgen torkat var det dags att ta fram pensel, decoupagelacken och servetterna. Sen var det bra att fippla och pillra tills det såg bra ut! Jag kom även på att jag hade några ljus som jag passade på att piffa till med decoupage-rosor
**********


Det här är loppisfyndet jag som sagt målade vitt. En lingonrensare som ska komma att få fungera som en slags anslagstavla. Mkt tjusigare i vitt! Där kan ni också skåda alla dessa ägg kah målade vita...hihih! Hallen var helt okej som arbetsplats!
**********


Sicken oreda!!! Ko det blir lätt det när allt ska fram ur pyssellådan :)
**********

image1025
Jag har även pyntat min kedja med vackra bilder som jag skrev ut från bilde rjag samlat på internet.
**********

image1027image1029
Jag avslutar detta inlägg med dessa bilder!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Gud va fint du får till allt!!! =) du är så duktigt syrran!! Kramar!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback