Skärtorsdagsdejt

Igår gick jag och Hjalle på dejt :). Först gick vi och åt på Österns Pärla i Gävle där jag beställde friterad fläskfilé med sötsur sås och ris och Hjalle beställde nån Asian Box med lite smått och gott innehåll. Vi satt kvar mellan ca 20.00-21.00 för 21.15 skulle vi vidare på bio och se filmen "10.000 BC". Väl på plats i sofforna längst bak satt vi och tyckte filmen var väldigt bra - påminde en del om "Apocalypto". Men hur som helst en välgjord film.




Vi kom hem ca 23.30 - jag la mig på soffan för att kolla lite tv men jag somnade på en gång. Hjalle väckte mig och vi kröp ner i sängen i stället där jag har drömt livligt. Bla drömde jag om att Hjalle skulle ta studenten och jag hade glömt bort det och hade inga presenter eller nånting. Hjalle festade runt med massa kompisar och massa tjejer och de skulle sova över hos han och jag var jätteledsen och orolig. Herregud va jag tyckte det var skönt att vakna upp och inse att allt bara var en dröm :)

Idag är det långfredagen och jag har precis vaknat. Har haft ont i mina visdomständer i några dagar nu och det har spridit sig till halsen samt att jag haft öronvärk. Men nu verkar det som att visdomständerna har bråkat klart för den här gången.

Ska hem till Anki och hälsa på lite senare idag. Annars blir det väl mest till att vara hemma över påsk och ta det lite lugnt. Imorgon kl 17 är enda tiden som ska passas - då är det påskmiddag hemma hos Hjalles föräldrar.

Det fortsätter snöa och idag är det vita vintervägar att åka på. Hua....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback