USA

Igår kom Hjalle hem med ett leende på läpparna. Han och en kompis hade nu efter en tids trånande bokat resa till USA och staden Charlott den 9-16:e juni. Det är tydligen en väldigt stor biljard/spelbords-mässa där i år. Den brukar vanligtvis vara i Las Vegas 1 gång per år vilket var lite snopet, men ändå. Hjalle var sugen att åka redan förra sommaren men han fick inte med sig nån då, alla var visst upptagna med annat. Men så det här året var det en kompis till Hjalle som lika som Hjalle var sugen att komma ut och resa lite igen. Det är samma kille som Hjalle åkte till Kina med. Min älskling har ju förstås försökt få mig med till USA i första hand och han har lockat och bett, men jag vågar inte flyga så jag får stanna hemma. Tur att Hjalle har snälla kompisar som vill följa med honom så han får några utlandsresor ändå ibland *ler*.

De skulle bo på hotell Hilton och ha en värstinghyrbil att åka runt i, glassigt värre när man är i USA med andra ord :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Flashigt värre!! =) När har du semester i år då? Du kanske inte vet än vilka veckor? Kram!

Postat av: Jenny

Japp, 25-28! Få se när vi lägger in våran husbilssemester då =) Wee! Och få se vart vi hamnar =)

2008-03-06 @ 11:11:24
URL: http://katiinka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback