En förälskelse


Hittad på Coop Forum av alla ställen när jag och Hjalle var och handlade mat.

Jag:
-Åh va fiiin den är, och va billig!!

Hjalle:
- Javisst, den var billig, men du har ju redan 4 stycken sånna.

Sa han och log lite menande med ögonen och försökte väl så gott han kunde med att få mig att avstå från just denna vackra lykta för ynka 129:-.

Jag:
- Mjo...jaaa....men ingen SÅN HÄR! Sa jag och tindrade med ögonen tillbaka.

Hjalle:
-Ok, köp den då, sa han med ett leende.

Ett svar som egentligen kvittade mig, lyktan skulle med hem! Och det visste nog Hjalle också, att det spelade ingen roll om han sa nej eller ja så skulle den stora lyktan ändå kånkas hem och ställas på golvet :). Men det var ju iofs trevligt att få ett okej från min älskling som har sån stor förståelse för min pryl-och heminredningsmani att han låter mig hålla på bäst jag vill med det jag älskar näst bäst förutom de käraste människorna omkring mig :)

Älskar dig!!!


Här är en annan efterlängtad hemmagjord tavla jag vunnit på Tradera. Passade rätt bra på min shabbiga hylla i hallen så länge. Den kom med posten idag.


Blixtförälskelser är underbara och ger mig pirr i magen *ler*

Kommentarer
Postat av: Jenny/ Jema Rose

Vilken vacker lykta!!!



Kolla mitt kök här:



http://jemarose.blogspot.com/2008/03/kket-kitchen.html



Kram, Jenny



<3

2008-05-14 @ 21:00:35
URL: http://jemarose.blogspot.com
Postat av: Jenny / Jema Rose

För att kolla in bilder på resten av mitt hem, sök i rutan högst upp till vänster på min blogg, sök på:

Sovrummet, badrum, vardagsrum, hallen, dressingroom, nu har ganska mycket ändrats sedan jag tog de bilderna, men kan ju vara kul att se på ändå..!



; )



Kram, Jenny



<3

2008-05-14 @ 22:06:17
URL: http://jemarose.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback