Fasen också!!!!

Jag skulle ju buda på det här ursöta hjärtat på Tradera idag. Ser att det är 6 minuter kvar och jag tänker att "jag kikar runt en snabbis på bloggen så budar jag sen".

Jomen tjena!! Va händer däremellan då? Jo jag min förbaskade lilla dumsnut glömmer av tiden och missar att buda på det här lilla älsklingshjärtat!!! Morr!!! Gud va dumt, varför budade jag inte på en gång när det bara var 6 minuter kvar, jag vet ju att man lätt glömmer av tiden när man sitter vid datorn.

Fasen, fasen, fasen!!!

Jaja, det kommer väl fler hjärtan, men kanske inte lika vackert som det här, med text å allt som säger "Watch over me"

Suck...


Kommentarer
Postat av: Jenny/ Jema Rose

Trist att du missade det, men det kommer kanske fler likadan..?



Vad jag har gjort idag...inte mycket, jag är MEGA-förkyld & har feber...så trist! Annars är jag också hemma om dagarna , har 0% arbetsförmåga nämligen...vilket också är skittrist!



: (



Kram, nu ska jag se Helt Hysteriskt : )



<3

2008-05-06 @ 22:53:31
Postat av: Hannah och Hannah

Behöver du hjälp med din bloggdesign? Vi kan hjälpa dig med det! Varje vecka gör vi en utlottning på en designad header, men vill man inte ha den så går det bra att beställa en specialdesignad bloggdesign av oss. Kolla in våran sida! Om du inte behöver hjälp kanske du känner nån som behöver det...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback