Kompisträff

Innan jag åkte hem till mamma hade jag stannat till hos Anki med familj och hälsat på några timmar sen morgonkvisten. Busade med Ebba som snart står på egna ben och utforskar världen! Vi lekte massor, mumsade hallon/jordgubbspaj med vaniljsås (eller nåt sånt) och det var mumsfillibababba det!! Blev jag ännu mer sugen att själv göra en paj av mammas rabarber. Får bli snart!

Jag fick en guidad tur genom trädgården som ju har superbra solläge och kommer passa perfekt för en tjej som kommer ha mycket spring i benen så småningom när de väl bär henne :)

Det börjar blomstra i allas trädgårdar och här sitter jag med min lilla kala, trista betongbalkong där det inte växter ett jota :). Men snälla mamma brukar dela med sig av sina sommarblomster så jag brukar bona om min balkong rätt bra ändå. Längtar tills vädret blir stabilare så jag får plantera ut och göra fina arrangemang här och där. Har kommit på att jag vill ha nya balkongstolar och sen vill jag måla om mitt balkongbord. Så nog har jag en del att stå i här framöver vilket ju är kul!

Jag tackar stort för gott sällskap hos mina vänner idag, ni är så härliga!!!

Skulle ha varit en Tina och Max-träff idag också men det kom lite annat emellan så vi bokade om den till fredag. Så nu har den stunden att se fram emot också :)

Imorgon ska vi ha en utbildningsdag i "Neuropsykiatriska tillstånd" eller nåt sånt tror jag den hette. Får se om det blir en halv eller heldag. Hur som helst får jag sovmorgon och börjar 08:15 istället för 07:00, alltid nåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback