Mer om helgen

I helgen som var var det rätt trist väder. Inneväder som ni alla säkerligen känner till :). Det innebar att jag fick en del gjort hemma i lägenheten. Bland annat bestämde jag mig för att rota igenom alla skrymslen och vrår jag har här hemma. Hittade massvis av saker som jag inte använt på flera år, så jag hämtade upp 2 kartonger från källaren och nästan fyllde dem med jox som jag inte längre ville ha. Ska sälja ut det på loppis sen är det tänkt! Riktigt skönt var det iaf att gå igenom vad man har i sina gömmar, glömmer ju bort att man har allt liggandes där!

En rolig sak som jag nästan blev lite rörd av var när jag hittade en bok från min barndom. "Mina första år" hette den och där stod lite sånt om när jag började gå, mina första ord, min första teckning och lite sånt. Trodde att den boken var bortslarvad. Hittade också ett gammalt häfte med teckningar från dagis tror jag det var. Himla roligt och jag blev verkligen såå glad att jag hittade på just de där sakerna iaf, de betyder mkt. Ett minne från hur det var då, när jag var liten *ler*

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

jag har ingen sån bok:-(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback