Nattduksbordet

Mm...så här slängde jag ihop det lite snabbt nu på kvällen, ville ju se hur det på någorlunda vis kan tänkas se ut på mitt nattduksbord framöver :) Vore det inte för de hemska gula tapterna så skulle det ju se riktigt fint ut, men nu råkar de ju sitta där de sitter och vad de gör är att förstöra alla bilder som tas i detta rum - mitt sovrum. Har hängt ett kuddfodral i spets på ryggstödet av stolen just för att minska det gula genomsläppet. Men i och med det ser man ju inte det fina lilla snirkleriet som finns på stolen där bakom... Vi får se hur jag pyntar till det mer noggrant sen!
image1292


image1294

Kommentarer
Postat av: Jenny

Blev VÄLDIGT bra : )

Kram, Jenny

Postat av: Mallan

Snygg stolen blev! Men Du, kan Ni inte måla väggarna vita då? Det gjorde vi i en lgh som var hyres förut. Köpte bara antikvit färg (heltäckande, halvmatt) för en billig peng på Rusta och målade rakt av. Behövde inte slipa ner kanter eller något, och allt var OK med Gavlegårdarna. Ha det gott!!

2008-05-05 @ 09:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback