Tomorrow sunday

Då var snart min jobbarhelg över-bara 1 kväll till, sen är jag ledig 1 dag. Då ska JAG njuta av solen som skiner därute medans jag varit mestadels inne under helgen!

Idag innan jobbet åkte jag hem till mamma och pappa (lika som igår) och fortsatte måla på mina balkongmöbler som jag nu har tagit dit. Lättare å måla där än inne i mitt vardagsrum. Idag blev 3:e lagret färg som åkte på, tror det ska bli 1 lager till iaf innan jag sätter igång med bordet.

Fikade lite med mamma i hammocken och sen drog jag till jobbet till 12.30 och blev kvar där till 21.00 då jag åkte hemåt. Åt kvällsfika och sen Marabous nonstop-choklad som Hjalle varit och köpt till mig, det är ju faktiskt lördag ida :)

Snart blir det sängen för jag vill upp tidigt imorgon så jag hinner njuta av lite sommarkänsla och sol innan jobbet!

På måndag är jag Musse-vakt igen *ler*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback