Tvättbräda

Måste ju bara komma ihåg att visa den jättevackra gamla tvättbrädan jag köpte på loppis igår (såg ju såklart till att hinna med lite sånt också innan jobb..hihi) för bara 30:-. Notera att det är text-tryck på brädan högst upp, man kan läsa precis vad det står och det tycker jag är superkul! Den här tvätbrädan är nu den finaste jag har av mina 3 stycken.



Texten

"Bohmans Patent.
Garanti N:o 3

Brädet är sammansatt utan spik. Plåten är infälld och överböjd.
Tillverkare: J. Bohmans Fabrikaktiebolag Jönköping.
Firman grundad 1889.

Köp god vara, blir i längden billigast."

Kommentarer
Postat av: Tina

God Morgon!! Så du är uppe med tuppen du också. Jag glömde messa igår. Ja Tisdag går bra det istället för idag. :-)

Postat av: Jenny/ Jema Rose

Fina tvättbrädor, jag har själv en liten & en stor!



: )



Kram, Jenny



<3

2008-05-12 @ 15:01:42
URL: http://jemarose.blogspot.com
Postat av: Mattias

Jag vill också ha en tvättbräda eftersom min försvunnit sedan något år tillbaka :) Hoppas ni får det trevligt idag och att Max sköter sig!!

2008-05-13 @ 07:28:55
URL: http://jack71.blogg.se/
Postat av: Melinda

Hej tjejen!

Attans vad synd att du inte kunde följa med på bloggträffen, hade varit jättekul att få träffa dig :-)



Den tvättbrädan går inte av för hackor inte!! Vackert att det var en text upptill, det blir ju liksom pricken över i:et då :-).



Ha det bäst

Kram

Melinda

2008-05-13 @ 10:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback