Hos min syster

Här kommer lite bilder från min syster samt omgivningarna runtomkring deras hem.

Deras hus med härlig trädgård!


Kära syster med poppona! Den bruna hästen är inte min systers.


Här är lilla Göte som de fått adoptera i dagarna :)


Rosa Aklejor, så vackra!


Närbild på rosa Akleja


Här kommer lila Aklejor


Närbild lila Akleja


Var bara tvungen att ta en bild på....ja just det, myrorna!!! Mumsar på nån söt knopp :)


Äppelblom är såå vackert!


Den här ska syster använda i trädgården som bord samt ha blomster å annat vackert på, kommer bli så charmigt sött!


Här är jag och Jenny ute på en promenad i byn :) Otroligt vackra omgivningar, lantligt med härliga ängar, vattendrag och grönska!


Det här lilla stenhuset tyckte vi var så sött!


Se vilket vackert blomstranade träd!! Så tätt fyllt av vita blomster! Vad det är för träd vet jag inte..


Kommentarer
Postat av: GÅRDSROMANTIKK

Men så underbart vackerrt hon bor - verkar vara en jättemysig by!



Jag vet inte om du såg det men jag har lagt upp länkar till en massa tävlingar på min blogg - så du inte missar någon!



Kram Maud

Postat av: Jenny/ Jema Rose

Underbara bilder, jag älskar verkligen Aklejor, finns ju så många varianter av den! Myrorna sitter på mina pionknoppar också, vet inte varför de envisas med att vara just där..?



Kram, Jenny



<3

2008-05-24 @ 10:56:46
URL: http://jemarose.blogspot.com
Postat av: Lotta

vilket sött kort på lilla söt göte :) haha han kommer att må så bra hos anders och jenny :D

2008-05-24 @ 11:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback