Lite nytt, men nött!


Mitt söta lilla tittskåp med vita spetsdukar i.


Såhär blev min lilla låda med lite vit färg, i la jag lite sött ögongodis :)


Här på kroken i köket (mot min hmmm...GULA tapet) hängde jag mina nyinköpta loppiskrukor, i dem la jag några vita dukar bara för att jag tyckte det var lite dekorativt!


En nygammal (loppis) vit duk för 15:-. Passar bra på mitt vardagsrumsbord. De vita kuddarna i soffan hade jag på sängen tidigare, men nu har de fått flytta ut till soffan, de syns bättre där ;)


Härs syns min nya Madonna (Nr 2 i samlingen) som kom med posten idag. Åh den är så fin, hittade sin plats på mitt nattuksbord (stol)! Madonnan är köpt av Maud som har bloggen Gårdsromantik Havsviken. Maud har även en inredningsbutik som heter Hjortgården där hon säljer massor av vackra ting! Dessa går i kär lantlig, fransk och dansk heminredningsstil. Ta en titt vettja så kanske du ser nåt du gillar!


Nyinköpt silverljusstake för 20 pix!


Min klocka jag haft ett tag. Den har nu fått pryda mitt köksbord istället för vitrinskåpet i vardagsrummet. Under ligger ett vitt barnörngott med spets. Köpt för 15:- på loppis.


Dagens absolut käraste fynd!

Just sånna här bestick med det här mönstret har jag gått och trånat efter länge. Det som stoppat mig har varit att de kostat 10:-/st på alla ställen jag sett dem. Där blev jag snål och fortsatte tråna. Idag när jag var på loppis med en boende på jobbet hittade jag massvis med bestick med detta mönster i en kartong på Frälsningsarmén. Priset: 1 krona stycket! Jag roffade snabbt åt mig alla bestick som jag såg som hade det här mönstret, 27 stycken! Jag är mer än nöjd, är så kär i dem!!! Hahaha!! Hittade mest olika skedar så nu är jag på jakt efter gafflar och knivar i samma stil!

Kommentarer
Postat av: GÅRDSROMANTIK

Men så fint du har det!

Tack för reklamen - går det bra att jag visar den hos mig också? och länkar naturligtvis?



Kram Maud

Postat av: Jenny/ Jema Rose

Undebara saker alltihop! Jättefin Madonna, Maud säljer så vackra saker tycker jag!



: )



Kram, Jenny



<3

2008-05-19 @ 19:15:59
URL: http://j
Postat av: ..:Sarah:..

fan vilken härligt stil du har på allt=)

2008-05-20 @ 23:06:16
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback