Juligt

Igår skapade jag nåt vackert av naturens gåvor. Jag och mamma var på promenad förut och då plockade jag lite kvistar och igår knöt jag ihop dem med spets och vips blev riset så här sött *ler*. Risprydnaden hänger på en shabby hylla i min hall och jag har fortsatt vintertemat där med ett nyinköpt mosshjärta samt kottar och ljuva kulor i vit/silverfärg. Kulorna är inköpta på loppis för 1:-/st idag.


På loppisen hittade jag även den här söta lilla runda "boll-ljuslyktan" med plats för ett vanligt ljus. Se så härligt krackelerad den är och vad vacker silverfärg den har. En femma gav jag för den. Fynd!


Kram, Anna

Kommentarer
Postat av: Annica

Kan inte annat än hålla med...en femma för den otroligt söta ljuskulan är ett kanonpris:)



Kram Annica


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback