Tingsek



Hittade
TingsekJemaRose blogg. Hon har sån bra musiksmak och bjuder på sååå många härliga låtar med underbar blandning! Jag brukar alltid knäppa igång hennes musik när jag surfar på internet, pysslar eller bara ÄR!

Nu har jag hittat den här svenska artisten, Magnus Tingsek och vilket stjärnskott. Gillar verkligen det jag hört hittills, blir riktigt glad av musiken. Gillar speciellt en annan låt som heter "Shake The Disease" men hittade inte den så ni får gå in till JemaRose och lyssna på den!

Tills vidare bjuder jag på låten "World Of Its Own"!

Enjoy!!

Kommentarer
Postat av: Jenny/ Jema Rose

Du är ju för go tjejen!!!



: )



KRAM, Jenny



<3

Postat av: Lallis

Åh, tack:)

Ja, riktigt bra.

och ha en fin dag.

Kram Lallis

2008-10-23 @ 11:40:05
URL: http://knasigamamman.blogspot.com
Postat av: anki.

Mm..Tingsek är bra!!



2008-10-23 @ 12:35:47
Postat av: //G.

Ett nytt försök... Det var trevligt att träffas i dag. Hoppas att du hittade mer spännande.

Vi ses. //G.



2008-10-23 @ 17:19:08
Postat av: Anna/Levindas Värld

Nämen se där fröken G, du lyckades med en kommentar! Va skojjigt :)



Jajjemän det var väldigt trevligt att träffa på dig idag, jag gjorde några fler fynd faktiskt. En liten "kristallskål" på fot samt lite tyger.



Jag och Anna-Lena får ta och komma och hälsa på hos dig nån dag så får du bjuda på fika ;)



2008-10-23 @ 22:20:48
URL: http://levinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback