Äntligen fredag!

Ja jag måste säga att jag tycker det känns jätteskönt med fredagen kommen!

Igår var det födelsedagskalas hos mamma. Det var vi barn och våra sambosar (och pappa förstås) som var där och grattade henne igår. 50 år blidde hon och det firades med pompa och ståt...hihi!! Smörgåstårta som var hur gott som helst och det bästa av allt var att få spendera några timmar med hela familjen samlad.

Mamma fick sina presenter och ett häfte där jag och syrran skrivit om vår mamma med rim och lagt in passande bilder på henne.  Boken om vår mamma där vi berättar  vad hon betyder för oss döttrar, tror hon blev glad *ler*

Vi hade det hur som hels jättetrevligt och härmed vill jag utbringa en skål för min mor som igår blev 50 år stor!

HIPP, HIPP...

HURRA!
HURRA!
HURRA!
HURRA!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback