Awards!

Jag har fått några awards under tiden jag har varit lite dålig på att blogga.

Men nu ska jag visa er!

Av Marlené med bloggen
"Leamarlenés...synål & tråd" har jag fått den här awarden:


Av tyska Bettina med bloggen http://rednoserunpet.blogspot.com/ har jag fått 2 st awards:


Tack så hemskt mycket för dessa awards, de gör mig så glad! Så roligt att folk därute uppskattar vad jag skriver och visar i bild, det är helt fantastiskt vilka snälla och urgoa tjejer det finns därute som bara ger massor av positiv energi som jag mår bra av.

Tack alla ni som besöker Levindas Värld!

Kram, Anna

Kommentarer
Postat av: Jenny/ Jema Rose

Grattis till de fina utmärkelserna, de förtjänar du verkligen vännen!



: )



KRAM, Jenny



<3

Postat av: Hannis

Hoppas att du känner dig lite "piggare"

Inte kul när man går in i lågperiod!



Vilket kanonfynd fönstret är!Blev super i vitt=))



Och Grattis till dina awards!



Kram Hannis

2008-09-29 @ 14:18:22
Postat av: annica

Grattis till dina awards! Superkul att få och superkul att ge tycker jag!



Halsbandet är jättefint!



Kram Annica

2008-09-29 @ 18:40:44
URL: http://lodahls.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback