Lillboden

Igår gjorde jag och Ninni ett besök hos Anne-Lie med den underbara gårdsbutiken Lillboden i Gävle. Det var första gången vi var där och vi blev så väl omhändertagna och Anne-Lie visade oss runt i gårdsbutiken och i den vackra glasverandan de byggt i sommar. Snälla Anne-Lie gav oss en varsin eucalyptuskrans då jag från början tänkt köpa en, men hon sa bestämt att hon gärna ville ge oss en varsin *ler*. Gud så snällt och ett stort tack till dig!!!

Jag har velat haft eucalyptuskransar ett tag och nu äntligen har jag 2 st jättefina kransar - jag är såå glad så ni kan inte ana...hihi!! De är placerade på mitt runda bord tillsammans med betongkorset.

Notera den söta hjärtformade håven med spets! Den råkade jag se i ett hörn på väg ut från en butik och den kostade inte mer än 19:-! Så den bara måste jag ju ha, är den inte för söt?!

Det var ett jättetrevligt besök i Lillboden igår och det kommer garanterat att göras om många fler gånger. Hon hade jättemycket fina grejer men den här gången blev det förutom kransarna den här söta ljuskronan!

Om ni inte redan har besökt Lillboden så kan jag absolut rekomendera stället om ni har vägarna förbi! Tills dess får ni hålla tillgodo med Anne-Lies hemsida där hon länkar vidare till sin blogg!!

Kram, Anna


Kommentarer
Postat av: Annica

Supersöt krona!



Kram Annica

Postat av: Snäckornas sjö

Vackra kransar!! Jag kan känna doften ända hit ;-) Såg ditt betongkors och blev förälskad! Så vackert!!



Kram

2008-09-11 @ 19:57:44
Postat av: Lotta

Så mycket fint du fått/köpt och gjort! Du har nog så mycket fina grejer du!



Kram,Lotta

2008-09-11 @ 20:41:34
URL: http://lottaspace.blogspot.com/
Postat av: Jenny/ Jema Rose

SÅ snällt & omtänksamt att ge bort kransarna! Jättefint med Eucalyptus, jag tänkte också göra egna kransar...



Håven var ju bara FÖR SÖT!!! : )



Jättefin ljuskrona, den är nog likadan som min egen...



KRAM, Jenny



<3

2008-09-11 @ 23:06:28
URL: http://jemarose.blogspot.com
Postat av: Hannis

Jisses!Du borde jobba som personlig shoppare!

Fyndar hela tiden=))

Betongkorset är såå vackert!



Ha en skön helg//Kram Hannis

2008-09-12 @ 06:30:15
Postat av: Jenny/ Jema Rose

KUL att du gillar mina collage!



: )



Musiken på min sida SKA låta som en speldosa, finns fler liknande efter den låten,bla med Björk..!



Önskar dig en trevlig helg...även om du jobbar..!



KRAM, Jenny



<3

2008-09-12 @ 12:09:00
URL: http://jemarose.blogspot.com
Postat av: MiaMaria

Hej!



Men så söta Eucalyptuskransar, härligt att du fick dem!

HA´en bra helg!

MiaMaria

Postat av: GÅRDSROMANTIK

Vilket fint tips - skall kolla in där.



Kram Maud

2008-09-13 @ 09:13:06
URL: http://havsviken.blogspot.com
Postat av: Mathilda

Finns Lillboden kvar? Funkade inte att komma komma in på hemsidan. Såg att det var ett pr år sen du skrev inlägget.



Fin blogg:)



Mvh mathildA

2011-07-21 @ 18:59:51
URL: http://Kaarleksbarn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback