Glad Påsk!!



Med denna rara lilla kyckling vill jag önskar er alla en riktigt Glad Påsk!!!

Själv spenderas hela påsken på jobbet från ca 12-21 så jag går miste om familjemiddagarna och slappandet och myset hemma med älsklingen. Men jag gör det så bra jag kan på jobbet och det finns god mat samt godis och trevligt sällskap där med som tur är *ler*

Ha det nu så bra och mys mkt och mumsa gott!!!

GLAD PÅSK!


*************Uppdatering om påsken som gått***********

Vi hade alla turen att få finväder över påsk, så härligt! Varmt var det också och jag kan tänka mig att det var många som grillade, så gjorde även min familj.

På Påskaftonen och Påskdagen åkte jag hem till mamma och pappa innan jobbet. Spenderade tid hos dem mellan ca 10.00-12.00. Satt bla ute i solen på altanen och avnjöt god frukost, hjälpte mamma rensa lite i trädgårdslanden samt hann med att sola lite också. Det var underbart! Vi hann med några fikastuner och glassätning också...hihi!

På Annandagen var jag ledig och det var en mulen och lite regnig dag. Perfekt dag att ta igen sig efter en helg fylld av arbete. Det var då som jag kikade på serien "TrueBlood" från klockan 08.00-12.00 - det var riktigt mysigt att bara känna att man har tiden att ligga och slappa i soffan så länge och bara se nåt riktigt bra på teven!

Sen åkte jag hem till mamma och pappa och hade turen att bli bjuden på grillmat sen dagen innan - åh vilken tur att jag fick lite grillat även fast jag missade det då jag jobbade, tackar!!

Det var såå himla gott och vi åt oss riktigt proppmätta *ler*

Lite senare på kvällen åkte jag och mamma hem till Jenny för hon har köpt en Shettis!! Hon är så glad att hon fick köpa poppon och det förstår jag - Ina är numer hennes allra egna häst! Det var full fart med box-bygge i stallet så Ina skulle ha nånstans att stå tills det blir mer plats i stallet.

Är så glad för dig syrran att du fick köpa Ina!!

Jamen det var väl det som hände över påsken i stora drag *ler'

Kommentarer
Postat av: Jenny / Jema Rose

GLAD PÅSK!!!



Kram, Jenny



<3

Postat av: Ullis/Leva på landet

Hoppas att helgen blir bra trots att du jobbar och att du får njuta av det härliga vädret också.



Hoppas att helgen är lugn och skön!

Kram Ullis

2009-04-12 @ 21:33:14
URL: http://levapalandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback