Fler ljuspåsar

Jag har sytt upp ytterligare några varianter på ljuspåsar - det är så himla roligt!

Tiden jag sitter vid symaskinen är en väldigt avkopplande tid då jag inte tänker på nåt annat än att sy och det är skönt. Tankarna fladdrar liksom inte iväg utan håller sig fokuserade på en enda grej och det är väldigt skönt att ha det så emellanåt...hihi!



Titta in på Mitt Tradera så ser du dessa + flera ljuspåsar som jag har till salu :)

Jag använder mig av IKEAS glas REKO som lykta i ljuspåsarna, de passar perfekt. Man får 6 st glas för ynka 9:-!



Kommentarer
Postat av: Annika

Dom är verkligen fina!

Stämplar du på texten eller stryker du? De är så fina, får nog lägga ett bud =)

Postat av: Lantligt förälskad

Vilka fina ljuspåsar du har gjort!

:D Nu har jag föressten lagt upp lite bilder.



Krams!

2009-08-01 @ 15:30:36
URL: http://lantligtforalskad.blogspot.com
Postat av: Titti

Hej

Vilka jättefina ljuspåsar du sytt. Ja allt annat du gjort var ochså fint.Mvh Titti

2009-08-03 @ 22:19:24
URL: http://vaniljochcitron.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback