Romantiska Hem & Inspiration i Vitt

Förra veckan eller så var jag in till Madame Nyberg och köpte mig ett exemplar av denna bok - hetast på marknaden just nu!!! Den är helt underbart fantastisk!

"Romantiska Hem & Inspiration i Vitt" gjorda av de duktiga tjejerna Ingela samt Petra!



Till tjejerna som givit oss denna bok vill jag säga detta:

"Ni har gjort ett fantastiskt jobb med boken och självklart äger jag ett exemplar och är så stolt över det :)

Ni har spridit glädje till så många av oss inredningstokiga landet runt och med denna bok kommer ni att sprida glädje i all evighet, för denna bok är en inspirationskälla och ett glädjeämne för alltid!

Varje gång jag kommer att bläddra i den kommer jag att se nåt med nya ögon, inspireras och få många mysiga stunder i soffan :)

Otroligt bra jobbat och jag blir så inspirerad av ert hårda arbete och att ni tog vara på er dröm. Man kan lyckas om man tror på sig själv och sin dröm, det är ni 2 bevis på :)

Så jag vill rikta ett stort TACK till er tjejer för vad ni har givit oss alla, er dröm!!!"


Kommentarer
Postat av: Em

Vilken fin blogg du har! Så fina saker du gör! Det bor en stor kreativ själ i dig...

Kram em

Postat av: Jenny / Jema Rose

TACK snälla för din gulliga kommentar!



: )



Många kramar från Jenny



<3

2009-08-20 @ 10:59:59
URL: http://jemarose.blogspot.com
Postat av: caroline

Gud va fin blogg :D har du gjort designen själv?



Ha en bra dag!

2009-08-20 @ 11:23:08
URL: http://carrobruden.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej Anna, vilka otroligt vackra ord du skriver om boken, jag blir rörd över dina fina ord, tack snälla du. Jag blev så glad över din fina kommentar hos mig och har först nu tid att skriva till dig.

Hoppas att du får mycket glädje och inspiration och att du kan titta i boken mååååånga ggr.

Alla exemplar sålde slut på ett par dagar, helt otroligt.

Kram på dig/Ingela.

Ps det tar jätte lång tid att komma in på din sida och jag vet inte vad det beror på.

2009-08-20 @ 20:18:59
Postat av: ingela/Inspiration i vitt

Hej igen, vet inte vart namnet tog vägen.

2009-08-20 @ 20:20:27
Postat av: mamma millan

ja den verkar heeelt uuunderbar...ska absolut köpas!!!



~~♥ Kramar Millan ♥~~

2009-08-21 @ 11:55:59
URL: http://mammamillan4.blogspot.com
Postat av: Annika

Kika gärna in hos mig, har lagt ut bilder på lekstugan =)

trevlig helg!

2009-08-21 @ 16:19:18
URL: http://avantgirl.blogg.se/
Postat av: Petra

men oj, jag blir alldeles tårögd!! Tack du rara !! Det är så overkligt med den fina respons som vi fått. Men vi hade aldrig klarat det om det inte vore för de medverkande bloggarna och sådana som du som muntrat upp och stöttat! KRAM Petra

2009-09-03 @ 18:08:56
URL: http://www.romantiskahem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback