Snickra

Tack för alla stöttande ord ni har givit mig, det ger mig styrka, mod och hopp, så tack för er värme och omtanke!

Nu tänkte jag visa er vad jag har pysslade med de senaste dagarna på min semester, med hjälpande händer av mamma, tack!

Slutresultatet av stunderrna i snickarboá blev detta insynsskydd/fönsterdekoration:




Sen upptäckte jag att de kunde hängas upp på en vägg eller ställas som dekoration på en byrå vilket också blev väldigt fint :)


Jag tillverkar dessa på beställning!

Vid intresse klicka HÄR!



Kommentarer
Postat av: Fröken Fräken

Vilka fina brädor! Kul att du sätter igång med något nytt projekt! Och att du inte låter dig nedslås av varselbeskedet (fast nog var det dålig stil att lämna ett sådant besked per brev, istället för personligen!) Och klart att den där operationen kommer att gå bra, även om jag förstår att du är nervös.

Det sägs ju att när en dörr stängs så öppnas en annan, Jag tycker nog att två nya dörrar ska öppnas för dig!

Postat av: ninni

Hej

Hoppas allt är bra med dig,vi hade en underbar dag i stockholm.

du vilken fint insynsskydd du har gjort.

kramis så hörs vi

ninni

2009-08-18 @ 14:14:56
URL: http://mormorelsie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback