Spegla dig - du är vacker

Den här söta vita spegeln i plast köpte jag på butiken Nordljus när jag, mamma och Jenny var där på vår husbilssemester. Märket är Lisbeth Dahl. Spetsen knöt jag på så fort jag packade upp hemma :) De vita hårpännena shoppade jag också i nån butik.

Se hur fin den är på baksidan! Väldigt vackert detaljerad.

Det här söta hjärtat fick okså följa med hem.

Jag hittade också en här vackra vita, lite ruffa stenkrukan som jag blev förtjust i.


Också hittade jag den här fina ljusstaken i fattigmanssilver på Albert&Herbert, en billighetsaffär, superfynd!


Spegel: 59:-
Hjärta: 49:-
Kruka: 59:-
Ljusstake: 79:-



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka härliga fynd du har hittat! Speglen var hur fin som helst.. Kram Evelina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback