Födelsedag!

Igår var det så början av mitt 28:e levnadsår, jag tackar för det!

Jobbade på som vanligt och sa att jag skulle ta ut lite komp på eftermiddagen och då luskade folk ut en efter en att det var min födelsedag...hihi! Fick många söta grattis-hälsningar och det glädjer ju faktiskt *ler*

Åkte sen hem och inväntade familjen. Mamma, pappa, Jenny och Anders var dem som kom igår och vi åt smörgåstårta och läsk, kaffe och godsaker, mumsigt!!! När man fyller år får man banne mig turligt nog vräka i sig hur mkt som helst utan att nån är där och petar och säger "nu räcker det"...hihi!

Fick en jättesöt stenfigur i form av en älva av mamma och pappa, som sägs ska bringa tur. Så himla söt, älskar den!


Tidigare har jag ju fått min vita lammpläd samt vita Saccosäck i förskott, bortskämd liten skit låter det som *fniss*. I så fall bara till jul och födelsedag...hihi!


Här på köksbordet står min enormt vackra rosbukett som jag fick av min älskling *ler*. Sååå himla maffig! Köket har jag för den delen piffat om och gjort lite mer vårigt. Känns ljust, fräscht och som sagt var vårigt. Lampan hängde tidigare i vardagsrummet, men nu har jag köpt en ny ljuskrona dit så köket fick ta över denna fina krona, passade bra tycker jag.


Av Hjalle fick jag även en iPhone - kan ni fatta!!!! Jag är överlycklig, min mobil hade några år på nacken och när Hjalle skaffade sig sin iPhone blev jag lite smått avis och har använt den flitigt...hihi! Så igår fick jag min alldeles egna, stort TACK älskling!


Och han kom med frukost på sängen innan det var dags för mig att åka till jobbet. Han är så omtänksam och underbar min älskade, så himla kär i den grabben att det tåras i ögonen på mig av lycka *ler*

Systeryster kom med ett presentkort på favvobutiken Madame Nyberg, TACK!!! Det är sååå bra med presentkort! Att få shoppa gratis, det är skoj!

I måndags var jag hem till Anki och grattade på födelsedagen (i efterskott) och hon grattade mig. Vi fikade och jag busade med Ebba, hon är allt en rolig och ursöt liten skit den där jäntan *ler*. Mamman och pappan har lyckats bra :)

Så till alla som GRATTAT mig på ett eller annat vis även här på bloggen vill jag skänka ett stort TACK!!!

Jag har haft en underbar födelsedag och till helgen väntas lite mer besök och presenter och fikafrossa *ler*



Kommentarer
Postat av: Jenny/ Jema Rose

GRATTIS i efterskott!!!



Jättefina presenter du fått..!



: )



KRAM, Jenny



<3

Postat av: Titti

Grattis i efterskott från mig också!!!!

Jag brukar titta in här då och då för jag tycker din blogg är så mysig, men jag är lite dålig på att lämna kommentarer..ska bättra mig!!!

/ Titti

2009-02-18 @ 12:33:08
URL: http://www.tittispyssel.blogspot.com
Postat av: Cathrine

Hej!

Ordspråkshalsbandet är så fint, undrar vad du tar för det?

Mvh

Cathrine

2009-02-18 @ 14:12:09
URL: http://cathrinesljusglimtar.blogspot.com
Postat av: Hannis

Grattis i efterskott!!

Vilka fina presenter!

Klart att man ska bli bortskämd när man fyller år=))

Blev något avis på din Iphone om jag säger såskrattar



Kram hannis

2009-02-18 @ 17:24:46
Postat av: Tina

Här kommer ett försenat Grattis även från mig. Tänkte på dig på morgonenpå födelsedagen då jag har dig uppskriven här på almanackan men glömde sen av det.. Illa illa!! Bättre sent än aldrig iaf!!!

2009-02-18 @ 20:49:26
URL: http://tiniwinisen.blogg.se/
Postat av: Ullis/Leva på landet

Grattis i efterskott. Så fina saker du har fått. Vilken gullig sambo du har som ger dig så fina presenter. Klart man ska bli lite bortskämd när man fyller år.



Kramar Ullis

2009-02-18 @ 21:41:04
URL: http://levapalandet.blogspot.com/
Postat av: Linda

Stort grattis i efterskott, vilka underbara rosor du fått!



Kram Linda

2009-02-19 @ 19:14:52
URL: http://lindasvitalantliv.blogspot.com
Postat av: Madame Nyberg

Vilken trevlig födelsedag du verkar ha haft.

Å vilken gullig kille, som kommer med rosor.

Ska visa det för min man.......

Han verkar ha glömt blom-tricket efter 20år.....

2009-02-20 @ 10:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback