Skylttillverkning!

1. Otroligt vacker träskylt med härlig patina och "ruff" yta!

 Textad på franska:

"Le Jardin" - the garden

 Längd: 50 cm

Bredd: 12 cm

Upphängning på baksidan.

 

2. Otroligt vacker träskylt med härlig patina och "ruff" yta!

 Textad på franska:

"Mon Beau Jardin"  = My lovely garden

 Längd: 50 cm

Bredd: 12 cm

Upphängning på baksidan.

 

3. Otroligt vacker träskylt med härlig patina och "ruff" yta!

 Textad:

  Home SWEET Home"

Längd: 50 cm

Bredd: 12 cm

Upphängning på baksidan.


Jag gör även skyltar med valfri text/teckensnitt på beställning!

 

Vid intresse samt för mer information, skriv en kommentar eller mejla mig på:

[email protected]


 


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej och Tack för din trevliga påhälsning hos mig. Fin blogg du har, kikade på din dagbädd, jättefin.

Snygga skyltar! Trevlig Helg! Anna

2009-02-20 @ 17:31:31
Postat av: Hannis

Oj!Vilka snygga!!

Du gör dom skitsnyggt tycker jag!



Ha en bra helg//Hannis

2009-02-20 @ 20:40:34
Postat av: Sofia

Läckra skyltar må jag säga...

Du får gärna mejla mig lite priser på sånna.

Hoppas du får en bra dag!

Kram på dig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback