Min första semesterdag!



Idag njuter jag av min första semesterdag *ler* Jag kan inte säga annat än att det är UNDERBART!! Nu väntar 4 veckors härlig ledighet där jag ska ta dagen som den kommer, njuta, vila, umgås och bara ha det bra.

På bilden visar jag min Hibiskus som jag fick av min syster för ca 1,5 år sedan och den blommar fortfarande lika vackert som då, visst är den väl otroligt maffig och fin! Igår var det bara knopp på den och idag har blommorna slagit ut för fullt. Det gäller att passa på att njuta av den för snart trillar blommorna av igen för att göra plats åt nya *ler*

Jag har även hunnit med en sväng i stan och lunchat med Hjalle samt poat lite på balkongen. Har bla köpt en vacker mörkbrun trä(pil?)spalje som jag använder mer som insynskydd på ena sidan av balkongen. Tänkte försöka införskaffa mig någon klätterväxt som klättrar snabbt, har ni några tips att dela med er av kanske?

Näpp, nu tror jag minsann att regnet är på väg med dunder och brak, kanske ska ta mig en sväng till loppisen och sen blonmsterhandeln *ler*

Ha det gott!!


Kommentarer
Postat av: Jenny / Jema Rose

Önskar dig en härlig ,varm, solig & fin semester!!!



: )



KRAM, Jenny



<3

Postat av: Katta

Härligt med semester! Det är så skönt när man kommer in i det och verkligen kan slappna av och sova längre på morgonen. Söt hibiskus du har där, kram Katta

2009-07-14 @ 09:36:45
URL: http://rostigarosor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback