Bokstavstävling!

Ida med bloggen "Drömmar Om Vitt Och Shabby" har just nu en tävling som pågår tom den 13 maj!

Det hon lottar ut är vita vackra träbokstäver som hon tillverkar själv!!

Klicka på bilden så kommer du till hennes tävling och kan vara med du också :)


Ida & jag har redan hunnit med ett litet byte, dessa bokstäver fick jag av henne (+ ett A och ett H) och hon fick 2 st smycken av mig, jätteroligt att kunna byta grejer med varandra sådär!


Bokstäverna är helt underbara och jag älskar dem, kommer garanterat att beställa fler hos henne snart *ler*

****uppdaterat*****

Nu på morgonen har jag har skapat en Mors dag - present till en kund, i form av denna skylt:
"Världens Bästa Mamma"



Jag tävlar också hos LitenBod!
Klicka på bilden så kommer du till tävlingen!





Kommentarer
Postat av: ninni

hej

Ja visst var det hämst med lilla emil men nu mår han bra igen.

Oj vilka fina bokstäver du har bytt åt dig,har redan beställt 4 st av henne.

kram o ha en go dag

ninni

Postat av: Ida Bengtsson

Hej igen!

Ja bytet är jag såååå nöjd med, älskar verkligen mina nya halsband. Vilken fin skylt du gjort, tänk att kunna skriva så vackert avundsjuk.



Hoppas att du får en skön och mysig helg.

Kram Ida

2009-05-08 @ 12:43:39
URL: http://drommaromvittochshabby.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback