Det tar sig därute

Nu har jag börjat städa och dona lite på balkongen, det är ju faktiskt maj nu och solen visar sig allt oftare och vämen likaså. Mina vita träklappstolar samt mitt runda bord har kommit ut och står på plats samt lite annat nytt som jag inte hunnit med att visa ännu och tänker inte göra det nu heller...hihi! Har inte riktigt dekorerat klart eller fått det riktigt som jag vill så jag väntar med avslöjandet tills det känns och ser ut så som jag vill ha det *ler*

Dock kan ni få en liten förhandstitt på ett vackert gammalt fönster som jag fyndade hos Anna-Lena (Madame Nyberg) idag för 50:-



Slitet, skavt, nött och rostigt, precis som det ska va!



Kommentarer
Postat av: Ullis/Leva på landet

Det fönstret är verkligen charmigt. Vilket underbart hus ni har hittat. Hoppas verkligen att det kan bli ert om ni känner att det är det rätta. Håller alla tummar jag har.



Ha det bra!

Kram Ullis

Postat av: Piffa och puffa

Hej!

Vad roligt att du tittade in till mig. Det var ett tag sen. Så spännande med huset i Valbo. Hoppas det är något för er. Synd bara att husen börjar bli så himla dyra. Tur är väl ändå att räntorna är så låga nu. Vi hoppas få svar i veckan på tomten. Den är så himla fin. Vi var där igår två gånger och kikade och planerade hur vi ska bygga huset, fast vi inte ens har fått den ännu:) Det är dock bara vi som har lagt bud och förra sommaren fick de inte denna tomt såld så nu hoppas vi verkligen på vår tur.

Ha det så bra så länge.

Kramar Anette

2009-05-10 @ 10:42:47
URL: http://piffaopuffa.blogspot.com
Postat av: Fröken Fräken

Ja, det var ett verkligen charmigt fönster! Håller på och grejar och planerar lite för min balkong också. Blir något helt annat än vad jag först hade tänkt, eftersom jag nu fått tag i ett gäng korgar som jag tänkt plantera i. Vill också hitta någon form av matta till balkongen, men inte är det lätt!



Hur gick visningen??

2009-05-10 @ 19:52:57
URL: http://tusenideer.blogspot.com
Postat av: Sandra

Hej!



Jätte fint fönster, och till den pengen :)



Jag hoppas verkligen att ni hittar ert dömhus, och är det det här vackra huset, så hoppas jag på er!



Ha en underbar vecka.

Kram Sandra

2009-05-11 @ 12:05:09
URL: http://sandrashem.blogspot.com
Postat av: Titti

kanonfint fönster!!!

Huset var verkligen fint, förstår att ni vill ha det!!



Kram Titti

2009-05-12 @ 10:22:11
URL: http://www.tittispyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback