Fönsterdekoration del 2

Här kommer andra sidan av min fönsterbräda i vardagsrumsfönstret!

Den vackra vita järnblomådan med hjärtan fyndade jag i en inredningsbutik för ett tag sen för 50:-! Tror inte den kommer att få hänga ute på balkongen, den blir nog en inne-blomlåda!

Fönsterkarmen i trä är från mamma och pappas uthus. Från början var den lysande turkos på ena sidan och på den andra röd. Jag gnussade bort färgen och målade om det!

Fönstret har jag dekorerat med en lingonkrans jag fått av Ninni och i den ett kort från Jeanne d´Arc!


Sist i bildkavalkaden skådas en rostig kruka som jag köpte på en trädgårdsbutik. Notera den söta lilla vita pippifågeln som sitter bredvid *ler*

I blomlådan har jag lagt en vit träbräda så krukorna har nåt bra att stå på.

Ha nu en härlig lördag!



Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för kommentaren:)ja köp skorna jättesköna! Du har så fint i dina fönster folk som går förbi utanför lä ju tappa ögonen :) tihi... den stora fönsterdekorationen var jättefin! måste hitta på nått liknande jag å. Trevlig kväll!

Postat av: Ullis/Leva på landet

Du har gjort så fint i ditt fönster.



Ha en skön helg!

Kram Ullis

2009-05-16 @ 23:16:24
URL: http://levapalandet.blogspot.com
Postat av: johanna

Vad fint du har det!

/Johanna

2009-05-17 @ 01:40:01
URL: http://myownhome.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilket fynd, järnlådan!! Vacker karm, och fina foton!

Kram//Ulrica

2009-05-17 @ 10:58:19
Postat av: Anonym

glömde skriva min bloggadress..

Kram//ulrica

2009-05-17 @ 10:59:43
Postat av: Hanna

Underbara bilder!

Hanna

2009-05-22 @ 15:54:28
URL: http://blommorifonstret.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback