Jobba, jobba, jobba

Puh!!!

Nu har jag jobbat från onsdag-söndag och idag måndag är jag ledig och ska försöka hinna stryka så många grejer på "Att göra listan" som det bara går :)

För tillfälllet är det smyckestillverkning på schemat sen 3 timmar. Tror jag ska stryka det från listan nu och hoppa till nästa grej vilket nog blir frukost :)

Iaf så har jag som sagt var jobbat hela Valborg och kvällar dessutom så det har inte funnits så mkt tid för nåt sen i onsdags egentligen. När jag jobbar kvällar så börjar vi redan 12.30 och jobbar till 21.00.

Sista april firade vi in med korvgrillning på kvällen på jobbet samt lite glass och gotta tidigare under dagen, det var lagomt att fira så.

Men i fredags skulle jag ha jobbat kväll men den då bytte jag till mig ett dagskift istället för jag och Hjalle hade ju bijetter till BIG COMEDY på Konserthuset i Gävle kl 20.00 på fredagen den 1: maj!!!


Vi satt så högt upp man nästan kunde komma och till en början var det lite läskigt högt...haha!

Stand-up kvällen bjöd på dessa komiker:




Peter Wahlbeck
Johan Rheborg
Johan Glans
Lennie Norman
David Batra
Henrik Schyffert
Petra Mede

Den pinsammaste showen bjöd Petra Mede på, det var så jädra kasst att knappt en kotte av oss nästan 1000 pers i salen garvade. Så hon hamnade utan tvivel i botten. Peter Wahlbäck var inte så jädra rolig han heller och Lennie Norman var väl lagom.

De jag garvade häcken av mig till var David Batra, Henrik Schyffert, Johan Glans samt Johan Rheborg. Fy va gött det var att garva så tårarna sprutade!!!

Showen höll på från 20.00-21.30, lite för kort tycker jag då varje person bara hade ca 10 minuter på sig, jag skulle lätt garva mer och längre åt vissa personer. Hjalle och jag hade hur som helst en jätterolig kväll ihop och jag måste se till att gå på fler såna här tillställningar!!


Kommentarer
Postat av: Fröken Fräken

Min bror var på den showen när de var här i Luleå, fast jag har inte riktigt fått någon recension av den?! Petra Mede har hittills inte varit någon riktig favorit hos mig heller...



Som du ligger i med din smyckestillverkning! Men det är ju roligt att du är så efterfrågad!! ;-)

Postat av: Ida

Hejsan Anna!

Idag kom halsbanden och jag vill bara tacka dig - de var helt underbara. Är så nöjd och har skrutit om dom hela dagen. Imorgon kommer en bild på bloggen. Hoppas nu bara att du blir lika nöjd med bokstäverna=)



Vad kul att gå på en sådan show, tycker dock precis som du att Petra Mede inte har så mkt att komma med.

Ha det så gott.

Kram Ida

2009-05-04 @ 22:35:16
URL: http://drommaromvittochshabby.blogspot.com/
Postat av: Ullis/Leva på landet

Kul att få komma ut på roligheter när man jobbar så där mycket som du gjorde i helgen. Hoppas att du hinner med lite av de saker du har på din lista nu då.



Ha det bra!

Ullis

2009-05-04 @ 22:38:29
URL: http://levapalandet.blogspot.com
Postat av: carola

hej tjejen..



Du som är intresserad av inredning kanske vill tävla hos mig.

http://mammacarola.blogg.se/category/tavlingar.html



Hoppas allt är bra med dig..

kramisar





2009-05-05 @ 14:29:53
URL: http://mammacarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback