En tidig julklapp från mig själv

Jag har köpt en julklapp till mig själv - det kan man väl få ;-) Tyckte jag var värd en det här året...hihi! Jag har nämligen äntligen fått tag på den här klockan med romerska siffor och en vacker brun rosenkrans runt om. Jag har sett den förut och ville ha en men då var den så sablans dyr!


Men nu fick jag den för ett bra pris på Tradera, wiiee!! Lyckan var gjord och äntligen har jag klockan! Den passar så fint i mitt kök tycker jag, som pricken över i:et faktiskt!

 

Har också plockat fram den här fina julkudden med broderad text på, också ett Traderaköp. Där hittar jag alltid så mkt fint och unikt! Och har man tur får man det till väldigt bra pris också och det är ju ännu roligare *fniss*

Nu sätter snart min jobbar helg igång och sen är vi inne i julveckan då jag jobbar tom torsdag, dagen innan julafton. Tur jag är klar med alla julklappar och inslagning, känns riktigt skönt!


Förresten tycker jag det borde vara allas rättighet att vara ledig minst 1 vecka före jul så man hinner göra alla förberedelser i lugn och ro och bara mysa in julen med familjen *ler*. Nåja, jag är ju ledig under julhelgen iaf så ska inte klaga, det ska bli så mysigt!!


Nu ska jag poppa lite julmusik och bara må jättebra och längta till julen *ler*

 

Ha en underbar fredag med massa fredagsmys och en härlig ledig helg!




Kommentarer
Postat av: Maria

Ibland är man värd en egenköpt julklapp, och klockan var ju super läcker!



Tack så mycket! Roligt att vinna!

Ha en trevlig dag du med! Kram Maria

Postat av: Tigris

Vill önska dig en trevlig helg!

PS. Glöm inte min utlottning! DS

2010-12-17 @ 14:03:15
URL: http://tigrispredikantan.blogspot.com/
Postat av: ..:Sarah:..

Det ser så himla ombonat och fint ut hos dig !



Å jaa, granen i furuvik. galet vacker.

det är synd man inte kan förmedla vissa saker genom en kamera.

2010-12-17 @ 14:57:05
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Carina Gerdin

Hej!

Va kul att du fick tag på klockan och till ett bra pris! Jättefin kudde! Jag älskar Tradera, man kan göra så fina fynd.

Trevlig Helg och God Jul!

Kramar Carina/Hjo

2010-12-17 @ 17:41:34
Postat av: Wiveca Home & Harmony i Höör

Hej Anna!

Satt & surfade lite & plötsligt så hittade din sida här! Yiiipppiii!!!!

Så fiiiiint det blev med klockan hemma hos dig.

Passar in sååå fint in i ditt Shabbyljuva hem!

En riktigt GOD JUL & Gott Nytt År till dig från mig. Kramar Wiveca i Höör.

2010-12-19 @ 12:09:17
URL: http://www.homeoharmony.se
Postat av: ninni

Blev kanon fint med klockan där.

Kram o ha en fin julvecka,själv ska jag jobba idag.

Kramen

ninni

2010-12-20 @ 07:51:50
URL: http://hagagården.blogspot.com
Postat av: Annica

Jättefin klocka! Jag är oxå på jakt efter en ny till köket. Har hittat en men den går på 1500 så den blir det inte!



Kram Annica

2010-12-20 @ 19:08:14
URL: http://lodahls.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback