Julmarknad på Owe Jansson

I söndags packade jag in alla mina grejer i bilen igen och knölade in mig på förarsätet och så åkte vi till Owe Jansson jag och min syster för det var dags för julmarknad! Jenny hade bakat massa fina och goda cupcakes, grahamsbullar, ägglimpa och gotta och jag stod för prylarna...hihi! Perfekt blandning! Vi stod mellan 10-16 och det var så mysig stämning med julmusik hela dagen och de hade pyntat så juligt och fint, toppenmysig dag! Även om de flesta försäljarna tyckte att det var mkt folk men inte så många som handlade så var det trevligt ändå! De gick väl in på Lundins Säljlager och shoppade billigt sen..haha! Kanske fel ställe å stå och sälja hantverk på. Men det gick rätt bra för mig ändå så jag är nöjd med dagen, vi hade det så mysigt så! Syrran hade med sig varm choklad och grahamsbullar som vi mättade magarna med emellanåt. Tack för det - det var mumma!


Mmm...kolla in vilka smarriga bakverk hon gör!! De uppskattas verkligen av alla :) Här är det juliga cupcakes med små pepparkakor eller snöflingor på!



Om nån är mer intresserad av det jag gör är det bara att kika in på LevindaDesign där man kan se mer av mina prylar samt få tag på kontaktinformation.

Nu kallar jobbet om nån timme - men först till banken och sätta in lite pengar...hihi!


Ha en underbar dag!



Kommentarer
Postat av: Tigris

Med svans och morrhår tassar jag in och hälsar!

Postat av: Vävarfinken Mia

Så mycket fina saker du har gjort, tänkte säga hej till dej i söndags, men det var så mycket folk så det får bli en annan gång.

Ha en bra dag hälsar Mia

2010-12-08 @ 17:30:14
URL: http://macke-ateljvvarfinken.blogspot.com
Postat av: Jenny

Hej,



Får jag fråga vart du har köpt den där ljuslyktan någonstans? den vita kronan nere i det högra hörnet.



http://levinda.blogg.se/images/2010/owe-jansson-julmarknad-collage_120556352.jpg



Superfin!

2010-12-08 @ 21:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback