En mjuk julklapp

I julklapp fick jag bland annat pengar av mamma och pappa och något mjukt på denna bild köpte jag mig för en del av slantarna, kan ni gissa vad?!

 

Jajjemän! För er som gissat rätt så var det den vackra vita ryamattan som jag köpte! Den köpte jag för 499:- på Rusta och både jag och Hjalle är jättenöjda med köpet, den är så mysig att ha fötterna på. Mjuk och värmande *ler*

 

Sen har jag inväntat den här vita Amaryllisen i en hel vecka...

 

...men idag verkar det som att den vill slå ut!


Nu är det bara att se och njuta när denna blomma blir vackrare och maffigare för varje stund. Växer ju så det knakar dessa Amaryllisar!

Idag måndag den 4:e januari är det många som återgår till arbetet efter jul och nyårsledigheten. Hoppas det går bra för er och att ni kommer in i lunken snabbt igen. Själv är jag ledig idag och på tisdag också och börjar jobba på ondsag den här veckan.

Ha det gott och God Fortsättning!!


Kommentarer
Postat av: Ullis/Leva på landet

Mattan var ju jättesnygg. En sådan skulle jag också kunna tänka mig. Min amaryllis blommar fortfarande och jag bara njuter. jag är ledig till torsdag så det är skönt.



Kram Ullis

Postat av: Annica

Härligt med julklappspengar så man kan köpa nåt man vill ha. Mattan ser mysig ut:)



Kram Annica

2010-01-04 @ 19:10:19
URL: http://lodahls.blogspot.com
Postat av: Hannis

Vilken underbar matta!Och billig som 17!

På Rusta sa du...

Det måste kollas in=))



Kram Hannis

2010-01-04 @ 20:32:50
Postat av: Mattias

Snygg matta tycker även jag faktiskt :) Hoppas ni blir nöjda med tv:n Anna o det tror jag nog för ni verkar ha gjort ett djäkla fynd måste jag säga!



Ha det bra och njut av din sista lediga dag då!

2010-01-05 @ 08:06:35
URL: http://jack71.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback